személyes
ügyintézés
Szolgáltatásainkkal kapcsolatosan felmerülő kérdéseivel, észrevételeivel forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz!
Ügyfélszolgálat
Nyitva tartás
hétfő 8:00 - 16:00
kedd 8:00 - 16:00
szerda 8:00 - 16:00
csütörtök 8:00 - 16:00
péntek 8:00 - 16:00
szombat 8:00 - 12:00
elérhetőségünk
 
 
Online
ügyintézés
Az igénybejelentő űrlap kitöltésével Ön valamely szolgáltatásunk igénybevételére vonatkozó szándékát fejezheti ki.
igénybejelentés
 
 
Hibabejelentés
Amennyiben rendellenességet észlel szolgáltatásaink működésében, kérjük azt azonnal jelentse nekünk!
Telefonos ügyfélszolgálat
Kérjük hívja a +36 33 502 355 telefonszámot, vagy töltse ki az alábbi online hibabejelentő űrlapot!
hibabejelentés
 
Az ügyfélszolgálat elérhetősége

Jurop Telekom Kft.
2509, Esztergom-kertváros
Damjanich u. 10.
Telefon: 06 (33) 502-355
Fax: 06 (33) 502-356

Felhatalmazás csoportos beszedési megbízás teljesítésére

Mire jó a Csoportos beszedési megbízás?

A csoportos beszedési megbízás rugalmas és egyszerű megoldás, melynek nagy előnye, hogy nem kell a naptárt figyelnie: mindig időben, a határidők figyelembevételével egyenlítheti ki számláit. Ehhez mindössze egy alkalommal kell megbízást adnia a Jurop Telekomnak, hogy a bankszámlájáról havonta levonja az aktuálisan fizetendő összeget, és ezt követően visszavonásig él a beszedési megbízás.

Hogyan igényelhető a Csoportos beszedési megbízás?

    A Csoportos beszedési megbízás igényléséhez egy nyomtatványt szükséges kitölteni. A kitöltött nyomtatványt:
  • elviheti a számlavezető bankjához, ahol kezdeményezheti a csoportos beszedési megbízást, vagy
  • Ügyfélszolgálati irodánkban átadhatja munkatársunknak, és mi eljuttatjuk az Ön bankjához
  • ƒ
  • Postai úton elküldheti Ügyfélszolgálati irodánkba

A nyomtatvány elérhető a dokumentumtárban!
A kitöltött nyomtatvány alapján mi kezdeményezzük a csoportos beszedési megbízás elindítását. A nyomtatvány elérhető weboldalunkon, vagy Ügyfélszolgálati irodánkban.

Panasz intézés

Tájékoztatjuk, hogy a szolgáltatásainkkal kapcsolatosan felmerült észrevételeivel, panaszával a Jurop Telekom ügyfélszolgálati irodavezetőjéhez fordulhat, valamint azokat az irodánk címére továbbíthatja. 

A bejelentések, panaszok intézése

Az Előfizetők Bejelentéseiket, Panaszaikat megtehetik az ügyfélszolgálaton személyesen, továbbá írásban, elektronikus úton (email-ben,  weboldalon az űrlap kitöltésével) tett vagy eljuttatott, valamint telefonon vagy üzenetrögzítőn, illetve telefaxon tett bejelentés útján. Az Előfizető által előterjesztett bejelentést, illetőleg Panaszt a Jurop Telekom nyilvántartásba veszi.

A Jurop Telekom köteles gondoskodni arról, hogy ügyfeleit, azaz a szolgáltatást igénybevevő Előfizetőket, Igénylőket, stb., a Jurop Telekom által megadott ügyfélszolgálati időben indokolatlan várakozás nélkül kiszolgálja. A Jurop Telekom a nyilvántartásba vett bejelentést, illetőleg a panaszt - amennyiben arra mód van - azonnal, de legkésőbb 30 napon belül megvizsgálja és a jogszabályi előírások betartásával az Előfizetőt a vizsgálat eredményéről értesíti.

Amennyiben a Jurop Telekom az Előfizető Panaszát elutasítja, a Jurop Telekom köteles az Előfizetőt írásban arról tájékoztatni, hogy panaszával- annak jellege szerint- mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Jurop Telekom köteles megadni az illetékes hatóság, illetve a Jurop Telekom székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét. Az Előfizető kérésére a Jurop Telekom biztosítja, hogy az Előfizető az adatkezelési szabályok figyelembevételével, a kezelt adatok törléséig díjmentesen megismerhesse az általa fizetendő díjak számításához szükséges forgalmazási és számlázási adatokra vonatkozó kimutatást.

A Szolgáltatás minőségével kapcsolatos viták rendezésének módja

Ha az Előfizető nincsen megelégedve a szolgáltatás minőségével, ennek bejelentésekor - amennyiben a Jurop Telekom a bejelentésben állítottakkal nem ért egyet - jogosult hatósági-, vagy független műszaki szakértőket felkérni a meg nem felelés igazolására. A hatósági-, vagy független műszaki szakértői vizsgálat végzésekor a Jurop Telekom jogosult jelen lenni. E személyek jegyzőkönyvben rögzített véleményét (mérési eredményeket) a Jurop Telekom köteles a meg nem felelés előfizető részéről történő igazolásául figyelembe venni. A Szakértő költségeit utólagosan az a fél köteles viselni, akinek állításai valótlannak bizonyultak. Az Előfizető az ügyfélszolgálati és panaszkezelési eljárással, az előfizetői szolgáltatás nyújtásával kapcsolatos viták rendezése végett fordulhat továbbá a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz:

Fogyasztó-kapcsolati Iroda

  • 1052 Budapest, Városház u. 7.
    Tel: +36 1 459-4800/ 23025 mellék, ill. +36 1 459-4800/ 23023 mellék;
    Telefax: +36 1 411 0116
    E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
    Honlapja: www.nfh.hu.

Az Előfizető panaszával közvetlenül a felügyeleti jogokat hírközlési szempontból gyakorló felügyeleti szervhez, a Nemzeti Média-és Hírközlési Hatósághoz is fordulhat:

  • Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság
    1015 Budapest, Ostrom u. 23-25.
    Telefon: (1) 457-7100, Telefax: (1) 356-5520
    Általános információ és központi e-mail cím: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság Nyilvántartási és tájékoztatási Főosztály
    1133 Budapest, Visegrádi u. 106.
    Telefon: (1) 468-0673, Telefax: (1) 468-0680

A Szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos jogviták elbírálására jogosult szervek

Eredménytelen vitás kérdések eldöntésében az Előfizető jogorvoslatért az alábbi szervekhez fordulhat:

  • Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság
    1015 Budapest, Ostrom u. 23-25.
    Telefon: (1) 457-7100, Telefax: (1) 356-5520
  • Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság, Nyilvántartási és tájékoztatási Főosztály
    1133 Budapest, Visegrádi u. 106.
    Telefon: (1) 468-0673, Telefax: (1) 468-0680,
  • Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság, Információszolgáltatási és Nyilvántartási Kompetencia Központ
    6721 Szeged, Csongrádi sgt. 15.
    Telefon: (62) 568-300, Telefax: (62) 568-368
  • Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság, Előfizetői Szerződés-felügyeleti Kompetencia Központ
    7624 Pécs, Alkotmány u. 23.
    Telefon (72) 508 800
  • Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság, Szabályozás-felügyeleti Kompetencia Központ
    9401 Sopron, Kossuth L. u. 26.
    Telefon: (99) 518-500, Telefax: (99) 518-518
  • Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság , Vezetékes Szolgáltatás–felügyeleti Kompetencia Központ
    4025 Debrecen, Hatvan u. 43.
    Telefon (52) 522 122
  • Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság , Szolgáltatásminőség-felügyeleti Kompetencia Központ
    3529 Miskolc, Csabai kapu 17.
    Telefon: (46) 555-500, Telefax: (46) 411-475
  • Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság, Hírközlési és Média Biztos
    1015 Budapest, Ostrom u. 23-25
    Telefon:4577-141; Telefax: 4577-105

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Regionális Felügyelősége

  • Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelősége
    2800 Tatabánya, Fő tér 4.,
    Telefonszám: +36 34 309 303
    Telefax: +36 34 309 302,
    E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Lemondás lehetőségei

Milyen lehetőségek adottak a szolgáltatás lemondására?

Szolgáltatás lemondása előtt érdemes mérlegelnie az alábbi lehetőségeket és tudnivalókat, amelyek segíthetnek az ügyintézésben illetve akár kedvezőbb megoldást nyújthatnak Önnek:
  • Meglévő előfizetőink számára is folyamatosan biztosítunk kedvezményeket, melyről a Jurop Telekom  ügyfélszolgálatán részletes és személyre szabott tájékoztatást adunk.
  • Szolgáltatási területünkön belül vállaljuk szolgáltatásaink szakszerű és teljes körű átköltöztetését. Így költözés esetén magával viheti a szolgáltatásokat, nem szükséges azokat lemondania és újra előfizetnie.
  • A kedvezményes szolgáltatásainkat határozott idejű szerződéssel biztosítjuk, melynek feltétele, hogy ügyfelünk a lejárat dátumáig megtartsa a szolgáltatást. A lejárati idő előtti esetleges szerződésbontásakor a lemondás napjáig igénybevett kedvezmények összegét felszámíthatjuk. A lejárati határidőt a szerződés tartalmazza, melynek egy példányát szerződéskötéskor az Ügyfélszolgálati irodánkban vagy online igénybejelentés esetén bekötéskor átadjuk előfizetőinknek.
Adatmódosítás lehetőségei

Milyen adatok módosítására van lehetőségem?

Az alábbi adatok módosítását kérheti ügyfélszolgálatunktól:

Személyes adatok

Kérheti személyes adatai (születési dátum, anyja neve, személyi igazolvány szám) módosítását, amennyiben helytelenül szerepel nyilvántartásunkban.

Előfizetői név

Előfizetői név/ előfizető személyében történő változtatására az alábbi esetekben van lehetőség:

  • Pontatlanul írt név javítása
  • Szolgáltatás más családtagra történő átírása
  • Családi állapot változása miatti névmódosítás
  • Szolgáltatás más személyre történő átírása

Számlázási, postai cím

Számlázási cím megadása esetén meghatározhatja a számlafizető nevét és címét, ahová a számlát küldjük. Ha a számlázási cím eltér a szolgáltatási címtől, akkor minden esetben a számlázási címre küldünk minden postai küldeményt. Postai címet akkor kell megadni, ha a Jurop Telekom által küldött postai küldeményeit eltérő címre kéri, mint a számlalevelet. Ebben az esetben a számlát (amennyiben nincs megadva külön számlázási cím) a szolgáltatási címre postázzuk.

Kérjük, hogy adatmódosításkor minden esetben hozza el magával Ügyfélszolgálati irodánkba a változást igazoló dokumentumot!